Translate

dimarts, 26 de març del 2013

Paris mon amour ...

Sembla mentida, però després de dos anys, he pogut dedicar el temps necessari per poder fer el recull d’aquell petit viatge a París, Ville de lumière et d'amour!!!.
Durant aquest passat octubre vaig tenir la sort de poder fer un curset de cap de setmana amb Kit de Somnis on l’Ania-Maria Wolniak i Anna Wach van fer uns tallers genials que encara no havia aconseguit acabar.

Arribem a París el dia del meu 30è aniversari !!!! i fem una visita a Montmartre, passegem pels seus carrers i mirem les impressionats vistes que hi ha des de davant la catedral. Després de dinar anem l’Arc de triomf i quan s’acosta la nit (entra la pluja, pluja i pluja...) a Moulin Rouge.

L’endemà, a primera hora anem a Le temple du Scrap i després d’hores buscant i remenant...em sembla que ja tinc tot el que vull!!! Agafem el metro i cap a Notre Dame, fem una visita i entre la pluja i la pluja... esperem que arribi la nit!!! 12, 11, 10...2,1 Feliç any nou 2012!!!!

Per fi arriba el dia D anem a EuroDisney!!! I encara que no sigui la primera vegada l’experiència, com sempre, és inoblidable!!!